Saturday, July 31, 2010

tom kha gai

dear lifeylife...

smlm g TA
sbb atm card kene telan atas kecuaian yours truly
ngehngeh~
then singgah wet mart jap nak beli barang dapur
berminggu2 dok makan luar je tringin la nak makan masakan snirik plak
so beli la ape yg patut dan yang tak patut jugak
pastu jenjalan kt bagian seafood tu, ternampak la beberapa longgok siput sedut
wah! lama da tak makan masak lemak cili api siput sedut
nyum3~
beli la selonggok
kate org tu, siput tu idop ag
i ia kan aje
sbb selama ni xpernah pulak beli snirik siput sedut tu
salunye org lain yg akan bersihkan and sediakan siput sedut tu
ok fine
balik umah, kuarkan mereka dr plastik
ayooo! semacam jek bau?
adekah mereka da mati??
pastu mule memotong ujung siput sedut tu
makin menjadi2 lak bau die
haish xle jadi ni
kne call nenek tnye
adekah mmg patutnye bau mereka mcm tu
nenek ckp kalo da bau busuk sngat, ada yg da mati la tuuu!
kene buang!
ooooemmmmgiii!!! kempunannyeee!!
sobsobsob~

so takpe!
teguhkan minda
potong2 ayam!
kite wat tom ka!!
paste da ade da
credit to incik khar
senang cite
tinggal tumis2 skit bior sedap
nyum3~

tak payah cite panjang2 le ek
nengok gambar je sudah cukup menceritakan keenakkan tom ka ini
huahuahua~

sayur campur: taugeh, carrot, brokoli and cendawan putih
tom ka ayam
close up skeeettt
kasik liur meleleh!
hahahhahah~

ini la paste tersebut
imported from thailand

harga 2.90 euro!
belikat asia markt
.::.markt kene sebut leklok! sebutannye adelah mak dan bukannye mat!! huh!
.:::. sessi tangkap gambar kat balcony bilek sbb nak pencahayaan yg lebih best. sekian terima kasih!

4 comments:

ila ni said...

ni mesti kes rindu phut dut neh. . haaa

Hawa CMS said...

wah ilaaa!!!
main kasar nampaaak!

This is .... said...

budak SMSPP ek? erm, akak dah tak ingat sangat.. Pls help me to recall.. :)

tagskie said...

hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/