Monday, February 14, 2011

dear lifeylife....

bloghop, walau besok oncall-ketuk-kepala-snirik-kat-dinding-lalu-kejang-dan-pingsan-so-esok-tak-payah-oncall!
terjumpe dis one entry about this one lady
in one of her entry:

Suami:
Peliklah. Sejak kahwin kan, saya rasa kewangan saya lebih baik berbanding sebelum kahwin tau. Padahal dah kahwin ni lagi banyak tanggungan. Awak, rumah, bil air bil elektrik.. Belum campur yuran belajar lagi. Tapi saya rasa financial saya macam lebih baik..

Aku:
Iye? Baguslah macam tu :)

Suami:
Hmm.. Maybe sebab saya dapat berkat tanggung anak dara orang kot.

Kelakarlah teori beliau. Teori aku pula, mungkin rezeki yang diperolehi setelah menjalin hubungan yang halal adalah lebih berkat, Wallahualam..

source

saye rase itu sngat suwit
anda rase?

.::. suwit muit terkuit-kuit~
.::. selawat ke atas Nabi bersempena hari keputeraan Rasul junjungan kita..amin
بِســمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمآللّهُمَ صَلّیۓِ ۈسَلّمْ عَلۓِ سَيّدنَآ مُحَمّدْ وَ عَلۓِ آلِ سَيّدنَآ مُحَمَّدٍ

No comments: